Obchodní podmínky
Vložte svůj teVŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
1. Základní ustanovení
1.1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen "VOP") upravují smluvní vztah vznikající poskytováním služeb v rámci koučinku a mentoringu (dále jen "Poradenství"). Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (dále jen "Poradce") a kupujícího (dále jen "Objednatel").
1.2. Poskytovatelem poradenství je Kamil Vanta (dále jen "Poradce"), se sídlem Husova 181, Lenešice, 43923, IČ: 87828677. Jedná se o fyzickou osobu zapsanou v živnostenském rejstříku, příslušným úřadem je pak Městský úřad Louny.
1.3. Objednatelem služeb je fyzická nebo právnická osoba, která uskuteční objednávku služeb u poradce elektronicky na webových stránkách
https://www.cestazuzkosti-koucink.cz
na email: mindset.kouc@gmail.com
1.4. Tyto VOP jsou platné, nebylo-li mezi stranami dohodnuto jinak.
2. Předmět služby
2.1. Předmětem služby se rozumí poradenství v oblasti překonávání úzkostných stavů, panické ataky, různé fobie, prokrastinace, dosažení cílů, karierní růst, vztahy... U poradenství je výstupem předání zkušeností, podpora, vyslechnutí, motivace.
3. Smluvní vztah
3.1. Smluvní vztah mezi poradcem a objednatelem vzniká odesláním objednávky objednatelem. Smluvní vztah znamená, že poradce je povinen poskytovat objednateli sjednané služby a objednatel je povinen uhradit jejich cenu.
3.2. Poradce není povinen přijmout objednávku objednatele, pokud:
- objednatel již dříve neplnil své povinnosti při poskytování služeb (např. neuhradil cenu služeb),
- poradce má z informací a chování objednatele pochybnosti, zda rozumí, co je předmětem poskytovaných služeb,
- poradce má pochybnosti, zda má objednatel opravdový zájem o využívání služeb,
- objednatel v minulosti urážel či jinak hanil poradce.
3.3. Objednatel si je vědom, že služby v těchto oblastech (konzultace) nejsou zdravotními službami (zdravotní péčí) ve smyslu zákona č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách, ve znění pozdějších předpisů, ani specifickými zdravotními službami ve smyslu zákona č. 373/2011 Sb., o specifických zdravotních službách, ve znění pozdějších předpisů. Pokud zdravotní stav objednatele vyžaduje zvláštní péči, je povinen se poradit o čerpání služeb s ošetřujícím lékařem a je povinen o těchto skutečnostech informovat poradce. Pokud existují nějaké zdravotní problémy, musí je nejdříve probrat s lékařem a poradcem, jestli je vůbec způsobilý řádně čerpat služby. Na základě zdravotního stavu poradce rozhodne, zda je v jeho možnostech a odborných znalostech objednateli poskytnout své služby. Pokud je zdravotní stav mimo možnosti poskytnutí služby poradcem, může tento odmítnout uzavření smlouvy. Pokud objednatel zatají poradci informace o zdravotním stavu, má poradce právo smluvní vztah ukončit.
3.4. Objednatel souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání smlouvy. Náklady vzniklé objednateli při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí objednatel sám.
4 Uzavírání smlouvy
4.1. V případě poskytnutí konzultace poradcem probíhá uzavření smlouvy na základě předchozí dohody mezi objednatelem a poradcem.
4.2. V případě poskytnutí služby v oblasti duševního zdraví, (konzultace) poradce zašle objednateli na základě poptávky objednatele dotazník. Vyplnění a odeslání dotazníku poradci s pravdivými podrobnými údaji. Po posouzení dotazníku potvrdí poradce e-mailem objednateli přijetí objednávky. Smlouva nabývá platnosti potvrzením přijetí objednávky ze strany poradce.
4.3. Smlouva nabývá účinnosti připsáním sjednané ceny za poskytnutou službu na účet poradce.
5 Průběh poskytování služeb
5.1. Poradce je povinen poskytovat objednateli odborné služby na základě svých schopností a znalostí.
5.2. I přesto, že poradce poskytne služby v souladu s jeho vzděláním a nejlepším vědomím, které jsou v souladu s vědeckými poznatky, není možné zaručit, že bude přesně dosaženo požadovaného výsledku. Poradce tak není jakkoliv odpovědný za úspěch či neúspěch objednatele. Tento závisí na spektru faktorů, které nejsou a ani nemohou být pod plnou kontrolou poradce (např. vliv prostředí, zdravotní stav, ochota a vůle objednatele dodržovat veškerá doporučení poradce, pravdivost poskytovaných informací ze strany objednavatele atd.). Řádným dodržováním rad poradce se ale podstatně zvýší pravděpodobnost dosažení očekávaného výsledku.
5.3. Objednatel se zavazuje v maximální možné míře spolupracovat s poradcem především na úrovni pravdivého předávání informací, jeho zdravotním stavu či užívaných lécích. V opačném případě poskytované služby nemohou přinést očekávaný výsledek.
5.4. Objednatel nemá v případě výpadku serveru žádný nárok na finanční kompenzaci nebo vrácení zaplaceného poplatku, pokud dojde k výpadku na jeho straně. Prodávající je povinen vynaložit nezbytné úsilí na to, aby k výpadkům na jeho straně nedocházelo a v takovém případě poskytnout náhradní termín.
5.5. Je zakázáno kopírovat, rozšiřovat, zpřístupňovat třetím osobám nebo jakkoli komerčně využívat dokumenty , ani jeho části bez souhlasu autora. Na veškeré dokumenty se vztahuje autorské právo.
6 Dodání služby
6.1. V případě objednání (konzultace, skupinového mentoringu) se poradce zavazuje splnit svou povinnost, tj. uskutečnění videohovoru, je-li splněna podmínka, že poradce předem obdržel od objednatele na účet platbu za své služby, současně i vyplněný dotazník. V případě jednorázové konzultace je konzultace uskutečněna až po připsání platby předem na bankovní účet poradce.
6.2. Souhlasem s těmito VOP dává objednatel výslovný souhlas s poskytnutím služby před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy. Udělením souhlasu pozbývá objednatel v souladu s § 1837 písm. a) občanského zákoníku právo na odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů. Pokud nechce výše uvedený souhlas udělit, dohodne se na tomto s poradcem. Je však nutno brát na vědomí, že v takovém případě bude služba poskytnuta až po uplynutí 14 dnů ode dne uzavření smlouvy
6.4. V případě online konzultace se považuje smlouva ze strany poradce za splněnou po poskytnutí objednané konzultace.
6.5. Konzultaci ovlivňuje mnoho individuálních faktorů. Každý je individualita a konzultace pro objednatele nebude mít s nejvyšší pravděpodobností podobné či stejné účinky na jinou osobu.
7 Cena služeb
7.1. Za poskytování služeb je objednatel povinen uhradit cenu stanovenou na webových stránkách
https://www.cestazuzkosti-koucenk.cz
. Není-li dohodnuto jinak, je objednatel povinen uhradit celou částku ještě před započetím čerpání služby. Platební podmínky jsou bezhotovostně převodem na bankovní účet.
7.2. Objednatel nemá nárok na vrácení žádné části ceny služeb, když zcela nebo částečně nevyčerpal objednané služby (především není nárok na vrácení ceny služeb za období, kdy se objednatel svévolně nedostavoval na jednotlivé smluvené konzultace s poradcem, nekomunikoval s poradcem, nedodržoval podmínky spolupráce), nedohodnou-li se objednatel s poradcem jinak.
8 Reklamace, stížnosti a odstoupení od smlouvy
8.1. Objednatel je oprávněn odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne jejího uzavření, tj. ode dne potvrzení přijetí objednávky poradcem, avšak nejpozději do dne, kdy byla poradci od objednatele připsána na bankovní účet částka za nákup služeb. Forma odstoupení od smlouvy je buď písemná, nebo prostřednictvím elektronických komunikačních prostředků na dálku.
8.2. Vůči poradci, který objednateli poskytuje služby, je objednatel oprávněn uplatňovat výhrady, stížnosti a reklamace v souvislosti s poskytováním služeb (dále jen "Reklamace"). Reklamace se mohou týkat obsahu služeb, způsobu jejich poskytování i postupu poradce. Reklamace musí být podána buď písemně, nebo prostřednictvím elektronických komunikačních prostředků na dálku.
8.3. Při vadném poskytnutí služby, tj. jejím rozporu se smlouvou, má objednatel právo požadovat opravu nebo doplnění služby nebo přiměřenou slevu ze sjednané ceny služby. Nelze-li vadu odstranit, má objednatel právo požadovat náhradní plnění nebo od smlouvy odstoupit.
8.4. Vadu je nutné reklamovat, tj. vytknout a oznámit poradci, bez zbytečného odkladu poté, kdy mu byla služba poskytnuta. Poradce je povinen rozhodnout o reklamaci služby ve lhůtě 30 dnů od přijetí reklamace.
8.5. Poradce provede příslušná šetření, na jejichž základě vyhodnotí reklamaci jako oprávněnou nebo neoprávněnou. Pokud poradce vyhodnotí reklamaci jako oprávněnou, provede na svůj vrub úkony, kterými odstraní nežádoucí stav a poskytne objednateli náhradu. Náhradou se rozumí zejména nové poskytnutí původně nesprávných služeb nebo sleva z poskytovaných služeb. Pokud poradce vyhodnotí reklamaci jako neoprávněnou, bez odkladu o tom objednatele informuje.
8.6. Poradce těmito VOP sděluje objednateli, že na individuální konzultace, které jsou poskytovány na dálku, se nevztahuje možnost odstoupení od smlouvy ve všech případech, kdy objednatel si objednal přesný termín těchto poradenských služeb, předem zaplatil zálohu, ale pak:
- v určeném termínu službu z vlastní viny neodebral (nedostavil se na domluvenou on-line konzultaci),
- se včas neomluvil nejméně 24h před plánovanou telefonickou konzultací.
8.7. Poradce upozorňuje, že předmětem smlouvy o dodávce poradenských služeb není dodání spotřebního zboží, ale poskytovaní poradenských služeb, které nelze vzhledem ke své povaze poté, co jsou poskytnuty vrátit. Poradce při poskytování poradenských služeb postupuje v dobré víře a s maximální odpovědností. Pokud objednatel není s poradenskými službami spokojen, může se rozhodnout poradenské služby dále od poradce neodebírat.
9 Ochrana osobních údajů a mlčenlivost
9.1. V souladu se zákonem o ochraně osobních údajů a GDPR, ve znění pozdějších předpisů (dále jen "Zákon"), uděluje tímto subjekt údajů poradci, jakožto správci osobních údajů, souhlas se zpracováním osobních údajů týkajících se objednatele, a to včetně údajů citlivých.
9.3. Subjekt údajů má právo:
- Požádat o bezplatný přístup ke svým osobním údajům zpracovávaným Správcem,
- Požádat o kopii těchto osobních údajů,
- Požádat o opravu nepřesných osobních údajů,
- Požádat o výmaz osobních údajů (právo být zapomenut) zpracovávaných Správcem, pokud již pominul účel zpracovávání. Pokud Subjekt údajů souhlas odvolá, pokud vznese námitky proti zpracování nebo pokud jsou Správcem zpracovávány protiprávně,
- Požádat o omezení zpracování svých osobních údajů (např. Správce již údaje nepotřebuje, ale Subjekt je požaduje pro určení, výkon nebo obhajobu právních nároků),
- Na přenositelnost údajů (Správce je povinen vydat osobní údaje Subjektu údajů zpracovávané automatizovaně na základě souhlasu Subjektu jinému správci ve strukturovaném, běžně používaném a strojově čitelném formátu,
- Subjekt údajů má právo kdykoliv odvolat souhlas se zpracováním osobních údajů. Odvolání souhlasu nemá zpětné účinky.
Subjekt údajů má právo podat stížnost proti zpracování u dozorového orgánu, kterým je v rámci ČR Úřad na ochranu osobních údajů.
9.4. Souhlas se zpracováním osobních údajů může Subjekt údajů kdykoliv odvolat.
9.5.Správce je oprávněn zpracovávat výše uvedené osobní údaje v souladu s GDPR a ZOOÚ i bez souhlasu Subjektu údajů jen v případech, je-li zpracování nezbytné pro splnění právní povinnosti nebo pro plnění smlouvy, jakož i v případech oprávněných zájmů Správce.
9.6. Poradce se zavazuje zachovávat mlčenlivost o skutečnostech, o kterých se při poskytování služby dozvěděl, jejichž sdělení třetím osobám by objednateli mohlo způsobit škodu. Za porušení povinnosti mlčenlivosti se nepovažuje, pokud poradce využije osobní údaje objednatele ke splnění zákonné povinnosti (např. podání svědecké výpovědi) nebo za účelem prosazení svých práv, které vůči objednateli má, postupem stanoveným zákonem.
10 Mimosoudní řešení sporů
10.1. Dle ust. § 20d zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele má každý kupující právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu s prodávajícím vzniklého z kupní smlouvy (dále jen "spor").
10.2. Příslušným orgánem k řešení sporu je Česká obchodní inspekce (dále jen "ČOI"). Internetová adresa ČOI je www.coi.cz.
10.3. Navrhovatel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.
11 Závěrečná ustanovení
11.1. Záležitosti neupravené smlouvou nebo těmito VOP se řídí českým právem, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem, ve znění pozdějších předpisů.
11.2. Poradce je oprávněn tyto obchodní podmínky kdykoli změnit, a to zveřejněním změn nebo nového znění na webových stránkách
https://www.cestazuzkosti-koucink.cz
.
11.3. Tyto VOP jsou účinné ode dne 23. 05. 2024 a jsou nedílnou součástí každé smlouvy.
V Lounech 23. 05. 2024
Kamil Vanta
Peer konzultant v péči o duševní zdraví, mindset kouč a mentorxt...